pondelok, novembra 19, 2012

Knižné sfilmovania a ich novinky

Poslednú dobu sa objavilo mnoho noviniek o nadchádzajúcich knižných sfilmovaniach - a že sa nám ich hrnie pekná kôpka do kín. Rozhodla som sa, že ich zhrniem do jedného článku. Začnem tím, čo k nám príde najbližšie.

Určite viete, že nás v kinách čoskoro, 13.februára 2013, privíta film Beautufil Creatures (Nádherné tvory) podľa knižnej predlohy od Kami Garcia a Margaret Stohl. Objavili sa k nemu tri plagáty a druhý trailer. Osobne som trailer ešte nevidela, keďže som ešte neprečítala knihu, ktorú chcem ešte pred premiérou stihnúť, čo v podstate už nieje pravda, keďže pred začatím Breaking Dawn: Part 2 tento trailer premietali. Čo ma naštvalo. Avšak vyzeral dosť dobre (až na tých divných hercov niektorých) a všimla som si, že sa tam jedná o čiernu mágiu, čo by ma mohlo baviť, aj keď na knihu nie sú veľmi dobré recenzie. A plagáty ? Za seba musím povedať, že plagáty sú celkom podarené, aj keď nič extra. Čo na to hovoríte vy?

Plagáty:




Trailer:


Ďalej sa 29.Marca môžeme tešiť na film The Host (Hostiteľ). Ako iste viete, knihu napísala Stephenie Meyer. Aj k tomuto filmu sa už objavil trailer aj plagát. Plagát je úžasný a trailer podľa mňa veľmi pekne vystihuje knihu (a Jared vyzerá na zakusnutie), no posúďte sami. Pre porovnanie plagátov pridávam ešte jeden, ktorý je na svete už pár mesiacov.

Plagáty:

Starý                                                         Nový


Trailer:



V auguste sa môžeme tešiť na filmové spracovanie jednej z najúžasnejších kníh pre YA a vôbec. Nielen podľa mňa. Je to Mesto kostí a určite ho 90% z vás čítalo a 99,9% z tých, ktorí to čítali, sa to páčilo. Ako aj u predchádzajúcich, aj tu už zverejnili propagačné plagáty a teaser trailer - čo je celkom zaujímavé, keďže do kín sa film dostane až v auguste budúceho roku. No ale čím skôr sa začne propagovať, tím lepšie. Mne osobne trailer prišiel úžasný a pred pár dňami som si dala aj re-reading knihy, ktorá mi pripadá ešte úžasnejšia než pri prvom čítaní. Plagáty sú zasa okúzľujúce. Čo hovoríte na trailer vy a ktorý plagát sa vám páči viac ?

Plagáty:



Trailer:



A nakoniec od nemeckej v autorky knihy Rubinrot, ktorá vyšla v českom preklade ako Rudá jako Rubín, sa takisto chystá filmové spracovanie, od nemcov. Kniha dostala svoj prvý oficiálny plagát, na ktorom sú až aj hlavní herci, ale aj takzvaný teaser poster. Kniha je o cestovaní časom a ja na ňu počujem samú chvalu, takže sa do nej hodlám pustiť.

 

Mimochodom, boli ste na poslednom diele Twilight ságy ? Čo naň hovoríte ? Ja osobne som nadšená až na pár drobností. Ten koniec bol vážne úžasne spravený. Ak bude čas, tak na to spíšem recenziu.

1 komentár:

  1. Teším sa najmä na The Host a City of Bones. Beautiful Creatures má otrasných hercov, najmä hlavní Lena a Ethan. Strašne divne vyzerajú a podľa mňa sa na role nehodia. Rubinrot som ešte nečítala. A ešte na Catching Fire som zvedavá ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť